
من با یکی از مربیان آقا شهرستان رفاقت مناسبی داشتم از ایشون و خانواده ش سوال کردم و این بنده خدا هم منو پیچوند . این دوست من بر میداره تمام سوال ها رو به خواهرش میگه و خواهرشم از دستش ناراحت میشه و به احتمال بینشون دعوا میشه . و از دست من بشدت ناراحت میشه و دیگه جوابی بهم نداد ... منم از چیزی خبر نداشتم . گذشت تا دوباره دیدمش و ازش سوال کردم اونم با لحن عصبی گفت آقای فلانی به خواهرم تمام سوالاتونو گفتند و شما آبرویی منو جلو خانواده بردی ....
ادامه مطلب